پرنده زیبا

پرنده های زیبا جهان و ایران

پرنده های زیبا جهان و ایران

من عاشق پرنده هام شما چطور

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

🔴 زمان بندی از تخم تا بلوغ در عروس هلندی






🔹خروج از تخم == 17 الی 22روزگی

🔹ظهور پرها == 15روزگی

🔹زمان حلقه گذاری پای عروس هلندی == نهایتا 15روزگی

ادامه ی پست در ادامه مطلب....👇

🔹باز شدن چشمها == 1الی 11روزگی

🔹رشد و توسعه شاه پرها == اولین رشد پر شاه پرها هستند کم کم دور کمر و جاهای دیگه

🔹ترک آشیانه == 35الی40روزگی

🔹جدا شدن از والدین == 40روزگی

🔹پر ریزی جوجه ها == 6تا9ماهگی

🔹آواز == بستگی به شرایط 2الی 5ماهگی اواز مستی میخونن

🔹آمادگی و بلوغ جنسی ==18تا24ماه،10تا 1سالگی میتوان جوجه گرفت ولی بنا ب دلایلی همون 18تا14ماهگی

🔹طول عمر =15تا25سال

Parandehziba.blog.ir


نظرات  (۴)

سلام. برای من الان دو هفته اش شده ولی هنوز چشم هاش باز نشده و اینکه پاهاش باز شده. برای پاهاش چیکار کنم؟ ممنون میشم جوابتون رو به ایمیلم ارسال کنین.

سلام جوجه عروس من ۱۸ روزشه ولی هنوز چشم باز نکرده آیا این طبیعیه یا مشکل داره؟

سلام ببخشید عروس هلندی من ۱۶ روزه هنوز چشم باز نکرده

جوجه عروس من دو هفته اشه هنوز چشم باز نکرده آیا مشکلی ممنون از راهنمایتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی