پرنده زیبا

پرنده های زیبا جهان و ایران

پرنده های زیبا جهان و ایران

من عاشق پرنده هام شما چطور

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

🌷🌷🌷خار مریم 🌷🌷🌷

                     

🔵بیشترین تغذیه در بیابان برای سهره همین تخم خارمریم است که در بین سهره بازان به خارسهره نیز معروف است تخم خارمریم خاصیت کبد شویی دارد و پرنده را در مقابل ضعف بدلیل استفاده از انواع آنتی بیوتیک،ها و دارو ها، مقاوم ساخته و همیشه پرنده ای سالم خواهید داشت.
برای مطالعه ی این پست به ادامه مطلب بروید...🌷

🔴تخم خارمریم ضد تورم است و از بیماری ورم روده پیشگیری میکند.
🔴من شخصأ در فصل جفتگیری و جوجه بصورت برنامه ای از این دانه استفاده میکنم که هم برای تغذیه و هم برای سلامت و هم برای تقویت نطفه سهره موثر است.
🔴طبع خا مریم همانند شاهدانه گرم است و سطح ایمنی بدن را بالا میبرد و پرنده را در مقابل اکثر بیماری ها مقاوم میسازد.
🔵طریقه مصرف تخم خارمریم:
بصورت دو هفته یکبار به اندازه نصف انگشتی برای هر سهره دم کرده هر دوهفته یکبار یکروز صبح تا غروب برای هر سهره 
🔴«تخم خارمریم در برابر شکستن مقاوم است و میتوان از آسیاب کمک گرفت_دانه را داخل آسیاب میریزیم و چند دور میچرخانیم تا دانه ها چند تکه بشوند و سپس در اختیار پرنده میدهیم»
🔴«دم کرده:به ازای هر سهره 5گرم تخم خارمریم را درون 70میلی لیتر آب میریزیم و بمدت 10_15دقیقه میجوشانیم و پس از خنک شدن در اختیار پرنده قرار میدهیم »
                        

                                                                              دانه خار مریم

نظرات  (۲)

۱۶ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۰ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
منطقه چقدر زیاد هست کسی توجه نداره اصلا
پاسخ:
بله خواص زیادی داره حتی برای انسان  سنگ صفرا را درمان میکنه و کلی خواص دیگه

باسلام 

من خودم از خار مریم برای سهره هام استفاده میکنم بیشر سهره رو تو لک میبره

با انگشتی به صورت نیم کوب استفاده میکنم به صورت هفته ای در فصل زمستان..میخاستم نظر شما بپرسم چ طور استفاده کنم که سهره تو لک نره...با تشکر

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی