پرنده زیبا

پرنده های زیبا جهان و ایران

پرنده های زیبا جهان و ایران

من عاشق پرنده هام شما چطور

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

روش های طبیعی برای رشد پر در طوطی،سهره،قناری

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۳۸ ق.ظ

روشهایی_طبیعی_برای_رشد پر طوطی سهره قناری

                                                   

✅روغن کرچک


این روغن، یکی از قدیمی ترین و موثرترین روغن ها برای رشد و تقویت پر است. با ماساژ روغن کرچک بر روی پرها، شاهد رد پرهاى جدید باشید. در ضمن روغن کرچک، یکی از اسرار کار بسیاری از دکترهای زیبایی برای کاهش و حتی رفع چروک های دور چشم است.این روغن را همیشه در منزل داشته باشید.


✅آب پیاز

آب پیاز، یکی دیگر از روش های بسیار موثر برای پر پشت کردن پرهاى نازک شده است. آب پیاز با افزایش گردش خون و با داشتن سولفور، به تقویت، ضخیم شدن و رشد مجدد پر کمک زیادی خواهد کرد.

✅روغن نارگیل

ادامه ی پست در ادامه مطلب....👇


ماساژ پربا این روغن اعجاب انگیز، علاوه بر رشد مجدد پ و ضخیم شدن آن شده، موجب تیره تر شدن رنگ پرها نیز می شود.


✅آلوئه ورا


آلوئه ورا یکی دیگر بهترین گزینه ها برای رشد و تقویت پرها به شمار می آید



✅شیر


ماساژ شیر بر روی پرها، علاوه بر پرپشت کردن تضمینی پرهای ریشه، آن را کاملا تغذیه می کند.


✅ویتامین E


نه تنها مصرف خوراکی این ویتامین به رشد و تقویت ابروها کمک می کند، بلکه ماساژ پرها با آن هم بسیار مفید و موثر خواهد بود. یک عدد کپسول ویتامین E را باز کرده و محتوی آن را ، روی ریشه پرها بمالید. این روغن، ریزش پرها را متوقف ساخته و پرها را تقویت و رشد آنها را تسریع خواهد کرد.



✔️هنگامیکه پر هاى شیر " پرهاییکه تازه رشد میکنند" چنانچه ازغلاف گوشتى بهر علت جدا شود در غلاف خونریزى و گوشت اطراف غلاف ورم میکند استفاده از مواد فوق عالیست.




نظرات  (۱۶)

سلام آب پیاز برا پرنده بد نیست 

 

پاسخ:
نه کم استفاده کن

این روغن کرچکو باید روی قسمتی که پرنداره بزنیم ...برای مرغ هم میشه استفاده کرد

پاسخ:
آره واسه پرنده های دیگه هم میشه

سلام عروس هلندی من ۷ماهشه ولی پر در نمیاره چی کار باید بکنم؟ 

سلام عروس هلندی من یک ماه و نیمشه و هنوز پرهاش کامل درنیامده چقدر طول میکشه تا کامل بشه؟؟ 

پاسخ:
۴ ماه

سلام. من پرندم( سهره) دو بار دومش ریخته باید چیکار کنم؟ 

پاسخ:
اگه وحشیه قفسش رو کوچیکتر کن تا رام بشه
۱۳ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۱۹ محمد رضا میرزایی

سلام خسته نباشید. من یک طوطی برزیلی دارم ۳ ماهشه و پراش هنوز رشد نکرده چکار باید کنم

من عروس هلندیم از وقتی خریدم شاهپر پر های بال و دمشو کنده بودن

الآن۳ ماهه در نیومدن این روش موثره؟

میشه از روغن زیتون برای مرغ عشق استفاده کرد

و تمام اینایی که گفتین چندروز یکبار باید بزنیم

اخه روغن نارگیل زدم تاثیر نداشته

سلام من آخر تابستون یه قناری خریدم پر هاش هنوز کامل نشده بود اما مسته مست میخوند و هنوز ام میخونه اما پرهاش هنوز تکمیل نشده ظرف آب تنی هم هر روز میزارم آب تنی میکنه اما پرهاش خیلی نامرتب اند و کامل نیستن الان ۵ ما از اون موقع که خریدمش میگذره میشه راه حل بگید؟ ممنون

سلام من عروس هلندیم پر هایش ریخته و در نمیاد چه کار باید بکنم ۳ سالش هم هست.

سلام.طوطی ملنگو دارم نر پرهای سر ماده رو میکنه.جدا شون کردم

چند بار میخواسته در بیاد کنده حالا به نظرتون دوباره در میاد یا کچل میمونه

دارویی هست استفاده کنم

سلام عروس هلندی لوتینو دارم فک کنم ۶ ماهشه پشت سرش پر نداره برای چی؟

من کوتوله ی برزیلی دارم پر های زیر سینش ریخته و انگار درنمیاد آیا اینا کدومشون مؤثره؟؟

سلام قناری من 4 ماهه خریدمش اول دم داشت ولی یه هو دم اش ریخت باید چی کنم جفت شم کردم

سلام من یه طوطی برزیلی ماده صورت هلویی دارم که من پره هاش رو چیدم و احساس میکنم که رشد خیلی کمی داره و بالغ هم هست و اینکه اگر من از روغن گرچک استفاده کنم خوب میشه چون نرش بال داره و خودش نداره

چرا پرهای طوطی بعد از پر ریزی ناقص در میاد ریش ریشه دلیلش چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی